Stránky

štvrtok 28. júla 2011

Najnovšie kúsky




















7 komentárov:

zcdl povedal(a)...

fantasticke :)

House Of Scrap povedal(a)...

dakujem Zuzi :)

Bligu povedal(a)...

piękne!

House Of Scrap povedal(a)...

dziękuję :)

Bligu povedal(a)...

O, jak pięknie po "mojemu" piszecie ;)) Zauroczona jestem pierwszą kartką z tego posta! Podobają mi się wszystkie, ale szczególnie niebiesko - pomarańczowa. Taka nie-oczywista. Też mam ten papier i już mnie korci, aby go pociąć. Boję się jednak, że nie ucieknę od Waszej wersji i chyba jednak trochę odczekam. Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za wizytę u mnie i czekam na więcej inspirujących widoków :))

ShoKa povedal(a)...

Evi, ta http://2.bp.blogspot.com/-e-qgk98F0ew/TjE2HFu9o_I/AAAAAAAAEwY/93XYWh60Giw/s1600/IMG_6373.JPG je absolutnie super! Taka vesela!
:* :)

House Of Scrap povedal(a)...

Dziekujeee, bardzo sie ciesze :))))

A Katuska *** dakujem :)